Dieta: Svorio metimas 2 dalis

PATARIMAI METANTIEMS SVORĮ

Daugybė žmonių išbando naujausias, įmantriausias dietas vien tam, kad jų atsisakytų, kai jos nebeteikia rezultatų, ir tuoj pat griebtųsi naujos. Nebūkite vienas jų. Verčiau laikykitės šių patarimų – kaip saugiai, natūraliai ir ilgam numesti svorio.

 Valgykite pusryčius ir nepraleiskite laiko pavalgyti. Valgykite dažniau, kad skrandis neliktų tuščias, nes kito valgymo metu galite persivalgyti. Mokslininkai rado hormoną, vadinamą grelinu, kuris gaminasi skrandyje. Kai skrandis tuščias, grelino kiekis pakyla ir priverčia jus bėgti ieškoti maisto. Stenkitės nepraleisti laiko pavalgyti ir, užuot sočiai valgę tris kartus per dieną, suskirstykite maitinimosi režimą į 4-6 užkandžiavimus kas 3-5 valandas.

Rūpestingai rinkitės angliavandenius. Jei norite numesti svorio, nebūtina atsisakyti angliavandenių. Tačiau turite vengti maisto produktų, kuriuose gausu angliavandenių, bet jų maistinė vertė maža (pvz., cukraus, gaiviųjų gėrimų, saldumynų, sausainių ir pyragų). Toks maistas greitai pavirsta gliukoze kraujyje ir staigaus gliukozės kiekis greitai pakelia hormono insulino (kurio užduotis – nunešti gliukozę iš kraujo į ląsteles) kiekį. Po insulino antplūdžio seka gliukozės kiekio „atoslūgis”, ir dėl to jūs tučtuojau pasijuntate alkanas.

Visą dėmesį skirkite ne blogos kokybės angliavandeniams, o tiems, kurių gausu gaminiuose iš neskaidytų grūdų, taip pat – daržovėse ir vaisiuose. Atsisakykite maisto, kuris daugiausia pagamintas iš cukraus ar krakmolo ir kuriame nėra skaidulų (užkandžiai, gaivieji gėrimai), kad išvengtumėte insulino antplūdžio. Vietoj baltos duonos su džemu pusryčiams suvalgykite nesijotų kvietinių miltų skrebutį su pomidorais ar bananais.

TREČIĄ DALĮ RASITE: ČIA