Dieta: Svorio metimas 3 dalis

Valgykite maistą, kurio glikeminis indeksas yra žemas.
Glikeminis indeksas (GI) nurodo, kokiu greičiu yra suvirškinamas daug angliavandenių turintis maistas. Kuo greičiau jis suvirškinamas, tuo greičiau pavirsta gliukoze ir jūs vėl tampate alkanas. Mažu GI pasižymi makaronai, lęšiai, neskaidytų grūdų duona ir obuoliai. Maistas, kurio GI yra aukštas ir kurio reikėtų vengti, jei stengiatės numesti svorio: saldainiai, kepiniai ir gaivieji gėrimai (smulkiau žr. „Glikeminis indeksas“).

Rinkitės neskalsius maisto produktus.
Jūs nealksite nuo maisto produktų, kurie pasižymi dideliu tūriu, neskalsumu ir mažu kalorijų kiekiu. Bet koks maistas, kuriame gausu skaidulų, vandens ar oro, vadinamas neskalsiu arba „didelio tūrio“ maistu. Tai – daug skaidulų turintys vaisiai ir daržovės (taip pat pupelės). Vietoj traškučių rinkitės daug vandens turinčias vynuoges. Vietoj stiklinės apelsinų sulčių suvalgykite apelsiną, kuris suteiks jums mažiau energijos ir daugiau skaidulų, kurių jau nebėra sultyse. Gamindami pupelių ir mėsos troškinį su aitriosiomis paprikomis, pridėkite daugiau pupelių, dėl kurių padidės tūris, bet ne kalorijų kiekis. Vietoj bulvių traškučių rinkitės spragintus kukurūzus. Kitas mažai energijos suteikiantis ir didelio tūrio maistas yra sriubos. Tyrimai atskleidė, kad žmonėms, kurie iš pradžių suvalgo sriubos, mažiau bereikia kito maisto to valgymo metu, o ir vėliau visą dieną. Venkite kreminių sriubų, kuriose gausu kalorijų.

KETVIRTĄ DALĮ RASITE: ČIA