Dieta: Svorio metimas 4 dalis

Rinkitės mažai riebalų turinčius maisto produktus.

Kai kurie produktai (turintys mažai riebalų ir pieno) yra tikrai palaima besilaikantiems dietos. Tačiau dažnai gamintojai į kepinius ir kitus gaminius vietoj riebalų deda daug cukraus. Tad pirmiausia perskaitykite etiketę.
Mitybos racione vertėtų sumažinti riebalų kiekį, nes jie yra koncentruotas kalorijų šaltinis. Mėsą pakeiskite žuvimi ar paukštiena. Prieš virdami paukštieną, pašalinkite nuo jos odelę. Atsisakykite keptuvės; geriau gaminkite garuose, ant grotelių, orkaitėje ar virš atviros ugnies. Rinkitės liesą mėsą, nuimkite visus riebalus. Atsisakykite dešrelių, rūkyto bekono ir saliamio.
Nesusigundykite iš mitybos raciono visiškai išbraukti riebalus. Tyrimai atskleidė, kad žmonėms geriau ir ilgiau sekasi laikytis dietos bei išlaikyti svorį, kai jie vartoja maisto produktus, kuriuose yra riebalų (pvz., riešutų ar alyvuogių aliejaus).

PATARIMAS
VALGYKITE DAUG MAISTO SU KALCIU

Kalcis skatina riebalų netekimą, slopindamas riebalus kaupiančių, o ne juos deginti skatinančių hormonų veiklą. Į mažai kalorijų turinčią dietą įtrauktus daugiau daug kalcio turinčių produktų (pvz., pieno, jogurto ir kt.), organizmui bus lengviau panaudoti riebalų atsargas ir juos sudeginti.

ĮSPĖJIMAS

Venkite bet kokių dietinių preparatų, pardavinėjamų akivaizdžiai siekiant gauti pelną. Dietos, kuriomis greitai susižavimą, nėra veiksmingos ilgą laiką. Venkite vadinamųjų „riebalų blokuotojų“ ir „krakmolo blokuotojų“ , kurie, esą, absorbuoja riebalus ir stabdo krakmolo įsisavinimą. Tai nėra įrodyta. Venkite internete pardavinėjamų žolelių preparatų svoriui mesti. Daugalyje jų gausu stimuliatorių, pvz., efedrino, kuris gali sukelti širdies aritmiją ir kitus rimtus šalutinius poveikius.

PENKTĄ DALĮ RASITE: ČIA