10 būdų, kaip sumažinti sočiųjų riebalų kiekį

1. Vartokite neriebų ar mažai riebų pieną ir jogurtą. Sūrio ir ledų valgykite tik du kartus per savaitę. Venkite sviesto.

2. Rinkitės liesą mėsą ir vištieną be odelės, nuimkite riebalus. Venkite dešrelių ir delikatesinių mėsos produktų, pvz., saliamio dešros.

3. Du kartus per savaitę valgykite ankštinių daržovių (džiovintų ar konservuotų pupelių).

4. Du kartus per savaitę valgykite žuvies, ypač – okeaninės.

5. Naudokite alyvuogių, „Kanola” veislės rapsų, žemės riešutų, sezamų, saulėgražų ar sojų pupelių aliejų, bet ne sviestą ar margariną.

6. Užkąskite šviežių vaisių ar riešutų (ypač – migdolų arba graikinių).

7. Patiekalų pagrindą tegu sudaro daržovės ir grūdų produktai (duona, kruopos, ryžiai, makaronai).

8. Patys pasigaminkite padažą salotoms iš aukštos kokybės pirmojo spaudimo alyvuogių aliejaus, vyno, acto ar citrininių sulčių, pipirų ir garstyčių.

9. Greitą užkandinių maistą vartokite ne daugiau kaip kartą per savaitę. Rinkitės mažiau riebalų turinčius patiekalus, pvz., sušius ar sašimius, šviežias salotas ar sumuštinius.

10. Pyragus, kepinius, šokoladą, bulvių traškučius valgykite ne daugiau kaip kartą per savaitę.