Dieta: Svorio metimas 1 dalis

Numesti svorio nėra lengva. Nesvarbu, ar laikysitės daug baltymų turinčios, ar mažai riebalų turinčios, ar kitokios dietos, specialistai sutinka, kad vienintelis būdas atsikratyti per didelio svorio yra sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį ir / ar daugiau jų sudeginti sportuojant. Lengva suprasti, bet sunku padaryti.

TIKRASIS SVORIO NETEKIMAS

Štai paslaptis, kaip numesti svorio: sudeginkite daugiau kalorijų, negu jų suvartojate. Kai organizmas sunaudoja daugiau energijos, negu jos gauna (atminkite: maistas yra energija), jis eikvoja savo riebalų atsargas. Kitaip tariant, valgykite mažiau ir jūsų kūnas degins riebalus energijai gauti. Žinoma svarbu ir tai, ką valgote. Dieta, kai valgote tik kopūstų sriubą, nesuteiks jūsų organizmui reikalingų maistinių medžiagų, todėl greitai nuo jos pavargsite ir su dar didesniu įkarščių grįšite prie senų mitybos įpročių.
Planuodami numesti svorio sutelkite dėmesį į maisto produktus, kuriuos galite valgyti visą gyvenimą, ir labai gerai, jeigu jie dar padeda išvengti vėžio bei kitų ligų. Galiausiai tai ne tik svorio metimas. Dieta, kurioje gausu mėsos ir mažai vaisių (pvz., Atkinso dieta), padeda trumpam numesti svorio, tačiau ji nesuderinama su šiuolaikinėmis žiniomis apie mitybą. Pernelyg gausus mėsos vartojimas siejamas su ligų gausa, o dieta, kai vartojama daug vaisių, apsaugo nuo vėžio. Vaisiai, daržovės, gaminiai iš neskaldytų grūdų, neriebūs pieno produktai ir baltymai yra sveikos mitybos pagrindas nepaisant to, ar siekiate susiaurinti savo taliją, ar ne. Jeigu organizmas gali apsieiti be kokiu nors produktų, reikia jų atsisakyti. Tai – pyragai, sausainiai, riebi mėsa, riebus pienas, kremai, užkandžiai ir kt.

Žmonės, norintys numesti svorio, paprastai tikisi greitų rezultatų. Dauguma puola intensyviai laikytis dietos, paprastai taip pat labai greitai jos atsisako ir priauga daugiau kilogramų, nei numetė. Specialistai pataria per savaitę numesti ne daugiau nei 0,5 kg svorio. 1 kg sukauptų riebalų yra daugiau nei 32000 kilodžiaulių, tad jums reikės sumažinti maisto vartojimą iki 2300 KJ per dieną, kad numestumėte 0,5 kg per savaitę. Arba galite suvartoti 1300 KJ sudeginti sportuodami. Tyrimai parodė, kad tie, kurie sportuoja ir valgo mažiau, numeta svorio ilgesniam laikui. Įpraskite kasdien skirti 30-60 minučių vidutinio sudėtingumo pratimams (pvz., svorių kilnojimas, bėgimas, greitas žingsniavimas). Sportuodami pagerinsite medžiagų įsisavinimą taip, kad net miego metu sudeginsite daugiau kalorijų. Mankšta gerina psichinę bei fizinę būklę ir gali padėti įgyvendinti svorio metimo planus.

ANTRA DALĮ RASITE: ČIA