Cholesterolis 3 dalis ( Kaip dieta gali būti naudinga)

© Nuotrauk. kopijuota iš www.bodyandsoul.com.au

Pageidaujamas bendras cholesterolio kiekis – mažiau nei 4 mmol/l; MTL (mažo tankio lipoproteinai) cholesterolio – mažiau nei 2,5 mmol/l; DTL cholesterolio – daugiau nei 1,0 mmol/l. MTL („blogojo“) cholesterolio kiekis kraujyje labiausiai sumažėja apribojimus prisotintųjų riebalų vartojimą. Siekiant sumažinti bendrą cholesterolio kiekį kraujyje rekomenduojama vartoti mažiau kalorijų ir iki 8 proc. ar dar labiau sumažinti trans ir prisotintųjų riebalų vartojimą. Patartina mažiau valgyti ar visiškai atsisakyti riebios mėsos, nenugriebto pieno ir kitų riebių pieno produktų bei tropinių augalų (kokosų, palmių riešutų) aliejų. Taip pat svarbu mažiau vartoti prisotintųjų ir trans riebalų rūgščių, kurių aptinkama dalinai vandeniliu apdorotuose ir kituose kituose check this out pramoniniuose gaminiuose, daugelyje užkandžių, kai kuriuose margarinuose ir kremuose, kurių sudėtyje yra šių aliejų.
Privalu visiškai atsisakyti tabako. Tiesioginis ir netiesioginis rūkymas lemia sveikatą stiprinančių antioksidantų (pavyzdžiui, vitamino C) kiekio sumažėjimą. Be to, rūkymas skatina imuninę sistemą didinti MTL (mažo tankio lipoproteinai) kiekį. Labai svarbu sportuoti; rekomenduojama mažiausiai 5 dienas per savaitę bent po 30 minučių užsiimti vidutiniškai intensyvia fizine veikla.

Laukite 4 dalies…