Tavo kūnas – tai žingsnis link laimės

© Nuotrauka kopijuota iš www.getinshapefitnessblog.net

Aš rašau ir galvoju pirmiausia dėl to, kad turiu kūną. O jeigu mano kūnas dar sugeba mane ir panešti iš vienos vietos į kitą ar padaryti 30 pritūpimų. O gal nubėgti 100 metrų per 10 sekundžių ir visai nepavargti. O pažiūrėjus į veidrodį, jame matosi raumenų formos. Tada, matyt, kūnas tikrai sugeba atlikti savo funkciją.
Gerai išlavintas ir išsaugotas kūnas man padeda lengviau susitelkti ir mąstyti, gerėja mano kūrybinės galios, aš mažiau patiriu streso, pozityviai mąstau ir tiesiog jaučiu gyvenimo pulsą ir alsavimą bei patiriu absoliučios laimės jausmą. O kas jeigu dabar būčiau storas? Ar aš taip jausčiausi? Na gal nebent save apgaudinėdamas. Juk tada mano medžiagų apykaita būtų gerokai lėtesnė, sumažėtų insulino poveikis kūne, skydliaukės veikla ir kiti fiziologiniai procesai, sumažinsiantys ir protines galias, susikoncentravimą, kūrybiškumą, atmintį ir kt. Pereitų prie emocijų išbalansavimo, streso nevaldymo, laiko trūkumo ir galiausiai gyvybinės energijos nebuvimo (keisto jausmo, kai jauti beprasmybę). Tada būčiau tarsi skęstantis laivas gyvenimo vandenyne.
Juk gyvenimą reikia pažinti ir rūpintis juo, taip pat ir savimi. Kūnas, kurį gavai, yra tavo džiaugsmas. Jei juo tik naudosies ir mėgausies nesirūpindamas, jis tave išduos kaip išduoda automobilis, kuriuo važiuoji kaskart jam įpildamas prastus degalus ir neužvažiuodamas į techninio aptarnavimo zoną. Jei „į save mesi“ viską, kas patinka ir nekreipsi dėmesio, ar tai reikalinga, tavo kūnas nepastebimai pradės lėtinti savo funkcijas. Mūsų kūnai unikalūs, todėl negalime būti sveiki, stiprūs ir absoliučiai laimingi, nežiūrėdami, ko mūsų kūnams reikia. Netinkamai maitinamas kūnas, tarsi benzininis automobilis, į kurį pilam dyzeliną, o mes tai tarsi vairuotojai, kurie tikisi su tokiu automobiliu ilgai važiuoti.
Jūs turite nusiteikti teigiamiems pokyčiams, sužinoti, ko prašo Jūsų kūnas ir keisti netinkamus secured.onlinegambling2014.com mitybos įpročius. Antsvoris su aukštu riebalų procentu yra tarsi akligatvis, iš kurio Jums nepavyksta išvažiuoti, nepasitelkus pagalbos žmogaus, pažįstančio šias vietas. Todėl būtinai krepkitės į mitybos specialistą.

Straipsnį parašė Ernestas Butvilas