Veiksmingi ir laiko patikrinti patarimai kaip priaugti svorio

Priaukite svorio keisdami mitybą

  • Valgykite ir valgykite dažnai

Šios taisyklės turėtų laikytis visi, tačiau ypač svarbi ji yra sportuojantiems ir norintiems priaugti svorio. Valgyti daug, reiškia valgyti mažesnėmis porcijomis, bet po 5-6 kartus per dieną.

Valgyti daug ir dažnai nereiškia, kad turite valgyti greitą ar daug cukraus turintį maistą. Tai reiškia daug baltymų ir angliavandenių. Jūs norite priaugti sveikos masės, o ne prisipildyti save riebalais. Skirtingai nuo didžiosios dalies bendraamžių, jūsų užkandžiai turėtų būti maistingi, bet kartu ir kaloringi: riešutai, riešutų sviestas, sūris, džiovinti vaisiai, avokadai.

Nevartokite vaisvandenių, energetinių gėrimų ir kavos. Iš skysčių, jūsų racione turėtų likti mažo riebumo pieno kokteiliai, sultys, vanduo. Nepamirškite skysčius vartoti 30 minučių prieš arba po valgio – juk nenorite būti pilni, dar net nepradėję valgyti.

  • Valgykite tik kokybiškų riebalų turintį maistą

Jūs siekiate didesnio, sveikiau atrodančio kūno, o ne plono rėmo su dideliu pilvu. Maksimaliai padidinkite avokadų, pieno produktų, riešutų (įskaitant riešutų sviestą), mėsos suvartojamą kiekį. Venkite ledų, bulvyčių ir greito maisto.

Kokybiškų riebalų rasite žemės, anakardžio riešutuose, alyvuogių aliejuje. Venkite sočiųjų riebalų, kurių pilna perdirbtuose maisto produktuose.

  • Vartokite baltymų turinčius produktus

Baltymai nepadės priaugti raumenų, tačiau jie yra esminė jūsų dietos dalis. Tai viena pagrindinių mūsų kūno medžiagų: raumenys, kaulai, oda, plaukai ir kraujas. Valgykite daug baltymų turintį maistą.

Daug baltymų rasite: mėsoje (vištienoje, jautienoje), piene, žuvyje ir kiaušiniuose. Vegetarams: sojos produktuose, ryžiuose, kukurūzuose, pupelėse.

  • Angliavandeniai

Nors daug kas apie juos kalba neigiamai, angliavandeniai yra svarbi medžiaga jūsų kūnui. Jie yra pagrindinis jūsų kūno energijos šaltinis.

Makaronai, rudieji ryžiai, duona – šiuose produktuose esantį cukrų, kraujas įsisavina lėtai ir teikia kūnui energijos ilgam laikui.

  • Valgykite naktį

Neseniai atliktas tyrimas parodė, jog žmonės, valgantys po aštuntos valandos vakaro, turi didesnį KMI, nei tie, kurie naktimis neužkandžiauja, nors kalorijų suvartoja netgi daugiau, nei buvo skirta jų paros normai.

Priaukite svorio sportuodami

  • Kilnokite svorius

Kardio pratimai (pratimai širdžiai) padės vystyti kai kuriuos raumenis, tačiau svorių kilnojimas labiau tinkamas kūno masei auginti.

Tai nereiškia, jog jūs būtinai turite pradėti vaikščioti į sporto klubą (nors tai būtų idealu). Darykite atsispaudimus, atsilenkimus, pritūpimus tiesiog namuose. Mankšta gerina apetitą. Po treniruočių, suvalgykite baltymų praturtintą užkandį.

  • Didinkite treniruočių krūvius

Laikui bėgant, nebeužteks to, ką darėte iki šiol. Raumenys pripras prie krūvio. Kuomet treniruočių metu pasidarys lengva – padidinkite krūvius.

Investuokite į treniruoklius namuose. Tokiu būdu, galėsite skirti 15 minučių ryte, prieš darbą greitai raumenų mankštai.

Batai moterims

Stambios SEO bendrovės formavimas