3 Geriausi Bicepso Pratimai

Užauginkite Dideli Bicepsą ar suformuokite Plonas Rankas, įtraukdami štai šiuos rankų pratimus į jūsų Treniruotės Rutina!

Sveiki atvykę į mūsų Geriausia Bicepso Pratimų sąrašą!

1. Bicepso spaudimas pasukant riešą

Šis pratimas yra vienas iš geriausiu mūsų išrinktu, nes pratime yra naudojami hanteliai, bei yra sukamas riešas. Atliekant šį pratimą efektyviai dirba bicepsas ir dilbio raumenys.

Bicepso spaudimas pasukant riesa

4. Bicepso spaudimas su štanga

Šis pratimas yra antras iš geriausiu mūsų išrinktu. Šis klasikinis bicepso pratimas efektyviai veikia visus bicepso http://casinoin.us/ ir dilbių raumenis. Joks kitas bicepso pratimas neduoda tiek efekto kaip šis.

Bicepso spaudimas su stanga

3. Štangos traukimas prie korpuso palinkus į priekį

Atlikinėdami štai ši pratimą patartina atlikti 15 minučių rankų ir nugaros apšilimą, nes yra pakankamai didelė rizika pasitempti raumenis. Tai pat pratimas treniruoja nugaros raumenis. Šis bicepso/nugaros pratimas yra vienas iš geriausiu pratimų didesnio bicepso didinimui.

Stangos traukimas prie korpuso palinkus i prieki

Šaltinis: http://www.workoutbox.net/?p=106