Kaip įveikti mėšlungi

Kojų raumenų mėšlungis dažnai vargina sportininkus, kurie išeikvoja glikogeno (Kepenyse ir raumenyse kaupiama gliukozės forma) atsargas įntentyvių treniruočių metu ir netenka kalio bei druskos gausiai prakaituodami; žmones, nuo aukšto kraujo spaudimo gydomus beta blokatoriais ir diuretikais, skatinančiais kalio išsiskyrimą su šlapimu.

Valgykite produktus, turinčius daug kalio. Kasdienė porcija džiovintų vaisių, stiklinė pomidorų sulčių, citrusinių vaisių sulčių ar pieno, meliono riekelė, apelsinas ar bananas gali palengvinti raumenų mėšlungį ir apsaugoti nuo jo pasikartojimo. Kofeinas bei nikotinas sutraukia kraujagysles, pablogina kraujo priplūdimą į raumenis ir sukelia spazmus. Jeigu rūkote ir jus dažnai vargina mėšlungis, pasistenkite atsikratyti šio žalingo įpročio; taip pat rinkitės gėrimus be kofeino.

Žmonės, kurie priversti ilgą laiką gulėti lovoje ar nesikelti nuo kėdės, dažnai kenčia nuo kojų raumenų mėšlungio. Be mitybos, geriausia priemonė nuo jo yra reguliari mankšta, tonizuojanti raumenis ir gerinti kraujo apytaką. Pabandykite daug kartų greitai suglausti ir išskėsti kojų pirštus; ištieskite koją, pakelkite pėda aukštyn, įtempkite ir greitai lankstykite pirštus. Šiuos pratimus kartokite visą dieną.
Retkarčiais pasireiškiantis raumenų mėšlungis, kuris praeina per keletą minučių, pavojaus nekelia. Dėl dažno ar ilgai trunkančio mėšlungio ir spazmų reikėtų kreiptis į gydytoją, ypač – vyresniems žmonėms.
Padangos internetu