KAIP TRENIRUOTIS? Pagrindinė dalis (3 dalis)

Jei Jūsų tikslas yra raumenų tonuso palaikymas ir tuo pačiu ketinate sumažinti riebalinį sluoksnį, optimaliausias treniravimosi pobūdis būtų derinti darbą su svarmenimis ar jėgos treniruokliais (raumenų tonusas) ir ištvermės (kardio) pratybas, kurių metu sėkmingiausiai „dega“ riebalai. Šiuo metu dauguma ekspertų sutaria, kad efektyviausias būdas raumenų tonusui palaikyti ir riebaliniam audiniui „deginti“ yra jėgos (svarmenys, staklės) ir ištvermės (kardio treniruokliai) nuoseklus derinimas, atliekant pirma jėgos dalį, o po to – ištvermės. Ši nuostata grindžiama tuo, kad treniruojant raumenyną, dirbama anaerobiškai – deguonies trūkumo režimu – ir kaip energijos kiekis naudojamas raumenyse esantis glikogenas (nebus didelės klaidos, jei manysite, kad tai kraujyje esantis cukrus), tuo tarpu ištvermės treniruotė yra aerobinė, ji vyksta „deguoninėje aplinkoje“ ir čia pagrindiniu energijos šaltiniu tampa riebalai. Tačiau, vaizdžiai kalbant, cukrus dega kaip sausas parakas, o riebalai – it šlapios malkos, todėl kol ląstelės glikogeno atsargos nėra išeikvotos, kol lengvai degantis kuras dar nesibaigė, apie jokį riebalų, tų „šlapių malkų“ deginimą negali būti nė kalbos.

KETVIRTĄ DALĮ RASITE: ČIA