KAIP TRENIRUOTIS? (1 dalis)

Rekomendacijos lankantiems sporto klubą.
Įvadas

Klubas yra skirtas nariams – žmonėms, atėjusiems čia mankštinti ir prižiūrėti, o ekstremaliu atveju ir gerokai pakeisti savo kūnus. Todėl geri klubai aprūpinami treniruoklių gausa ir įvairove, kurių kokybė ir kiekybė kuo didesnė, tuo geriau. Tačiau net ir geriausi treniruokliai tėra tik įrankiai ir patys savaime rezultato negarantuoja. Geriausiu atveju jie pagreitina kūno modeliavimo procesą ir padaro jį malonesnį.

Žmogus – mąstanti būtybė, tad ir stipriausias jo „raumuo“ yra visai ne raumenys, o smegenys. Informacija, žinios leidžia mums modeliuoti savo gyvenimą daugiau ar mažiau taip, kaip to norime. Treniruočių procesas – ne išimtis. Šia mintimi ir vadovaukimės.

Praktiškai tai reiškia, kad geriausiu savo paties treneriu palaipsniui turite tapti JŪS PATYS.
Treniruotė

Tradiciškai treniruotė skirstoma į tris dalis: pradinę (apšilimą), pagrindinę (mūsų atveju darbą su svarmenimis ar jėgos treniruokliais ir ištvermės segmentai) ir baigiamąją. Paanalizuokime kiekvieną iš jų detaliau.

ANTRĄ DALĮ RASITE: ČIA

Dokumentų naikinimas