12 stebinantys būdai padėsiantys netekti svorio

Lengvi, tinkantys kas dienai patarimai
Didžiausios svorio netekimo strategijos yra tos, kurias jūs galite rinktis tarsi vyšnaites nuo torto, kad pritaikytumėte jūsų kūno tonusą ir energingą gyvenimą. Nagi pirmyn ir išsirink savo būdą! Šis mažų pokštų sąrašas sukurtas, kad padėtų jums nulupti nuo savęs „kilų“ buvo sukurtas su pagalba registruotų dietologijos specialistų, psichologų, trenerių, ir moterų, kurios dalyvavo tyrimuose ir pasiekė tai. Kai kurie iš būdų galėtų nustebinti jus (valgomosios lazdelės?), bet jie tapo išskirtiniais todėl, kad jie dirba.

serve-over-stove-400x400
Aptarnaukite nuo viryklės
“Pagamintą maistą dėkite į lėkštes iš keptuvės ar puodo, kuris yra ant viryklės, o ne neškites kartu su savimi prie stalo ir tada imkite dėti maistą. [Ir] užkandžius pakuokite į talpas ar įpakavimus, kurie skirti vienam žmogui. Valgymas iš didelio įpakavimo, padidina suvartojamo maisto kiekį 61 procentu.”
-Brian Wansink,medicinos mokslų daktaras, vadovas Maisto ir Prekės ženklo Laboratorijos vadovas ,Cornell universitete.

pancakes-for-breakfast-400x400
Pasaldinkite savo rytą

Apsikabinkite “pusryčių desertą.” Iš 2012 metais atlikto tyrimo,Tel Avivo universiteto Medicinos centro mokslininkai nustatė, kad asmenys kurie laikėsi dietos ir valgė daug pusryčių, kurių sudėtyje buvo saldėsių, prarado 16kg. daugiau per 8 mėnesius, nei kontrolinė grupė, kuri laikėsi mažo kaloringumo dietos su nedaug angliavandenių.

drabuziai
Tikslas- drabužio dydis

“Reikia nusipirkti drabužį, kurio dydis yra jūsų siekiamas ir pakabinti jį ant miegamojo durų, kaip jūsų tikslą, priminimą.”

Charles D’Angelo, autorius Galvok ir būk Plonas

neziurekite reklamu
Nežiūrėkite reklamų

Kalifornijos universiteto tyrimas parodė, kad aukšto kaloringumo maisto vaizdai, reklamų metu, stimuliuoja apetito kontrolės centrą atsakingą už alkį.

maitinkite seima400x400
Maitinkite šeimą

“Jeigu jūs gyvenate su žmonėmis, kurie mėgaujasi saldėsiais, derėtų jiems pirkti tokius saldumynus, kurie nepatinka jums.”

-Jamie Goldberg, 51 metų, interjero dizainerė Bonitoje, Kalifornijoje, kuri numetė 43 kg.

raumenis
Įtemkite raumenis

Sugniaužkite kumščius, kai jūs jaučiate maisto troškimą. Išleistų leidinyje „Journal of Consumer Research“ aprašytas tyrimas, kuriame nustatė, kad žmonės galėjo geriau kontroliuoti savo impulsus, kai jie bent 30-čiai sekundžių įtemdavo raumenis.

lose-pounds-diet-400x400
Pakeiskite savo tikslus

Turėkite tikslą numesti svorio per tam tikrą laikotarpį.

plate-sizes-diet-400x400
Sumažinkite savo lėkštę
„Valgykite tai, ką valgo jūsų šeima, bet tik savo porciją dėkite į mažo vaiko lėkštę“.

music-playlist-400x400
Pakelkite tempą
Užpildykite savo linksmų gaidų repertuarą. Tyrinėjimas parodo, kad jūs natūraliai pagreitinsite savo tempą, jei jūs dirbsite klausydami muzikos, kurios turi 180 dūžių per minutę.

think-of-dress-400x400
Įsivaizduokite savo naują kūną
“Galvokite apie nauja aš. Kai troškimas įvyksta, įsivaizduokite atvaizdą. Su kartojimu, jūsų smegenys pakeis troškimą atvaizdu.”

diet-morning-exercise-400x400
Būkite aktyvus rytais
2012 studijavime, Brigham Young universiteto tyrėjai surado, kad 45 minutės saikingo sportavimo minutės ryte mažina jūsų motyvaciją maistui.

diet-chop-sticks-400x400
Sulėtėkite valgymą
Maitinkitės lėtai vartojant valgomąsias lazdeles ar kitokius jums nenaudojimus maisto valgymo įrankius.

© Nuotraukos kopijuotos iš health.com
Šaltinis: http://www.health.com/health/gallery/0,,20639075,00.html