Įpročių keitimas metant svorį

Pradėti sportuoti – jau didelis žingsnis keičiant savo gyvenimą ir siekiant suformuoti dailesnę figūrą. Tačiau vien pradėti lankytis sporto klube kelis kart per savaitę nepakanka. Dietologai bei treneriai visuomet primena, kad norint pasiekti geriausių rezultatų, reikia derinti mitybą, sportą ir atsikratyti blogų įpročių, kurie kenkia siekti užsibrėžtų tikslų. Todėl šiandien pakalbėsime apie įpročius, kurių derėtų atsikratyti norint numesti svorio.

Atsisakyk kalorijų bombų

Skaičiuoti kalorijas gali atrodyti sudėtinga, todėl dažniau pasirenkama tiesiog mažinti maisto kiekį, o ne skaičiuoti kalorijas. Tačiau tokiu atveju rizikuojama, jog viena kita kalorijų bomba sugadins visą mitybos rėžimą. Viena ryškiausių šių dienų tendencijų – skoninė kava, kuri išties kaloringa ir su itin daug cukraus. Atlikti tyrimai parodė, jog kai kuriuose skoninės kavos puodeliuose gali būti iki 9 šaukštelių cukraus. Ar įsivaizduojate kiek tai kalorijų? Tikrai daug, todėl skonines kavas verčiau keisti juodos kavos puodeliu be cukraus ar su vienu šaukšteliu cukraus – gausi savo dozę kavos ir sumažinsi suvartojamo cukraus kiekį.

Gerk daugiau vandens

Nuolat vandens trūkumą jaučiantis organizmas pradeda kaupti vandens atsargas, sukuria alkio jausmą ir poreikį užkandžiauti. O tai lemia svorio didėjimą arba sunkumą jo atsikratyti net ir sportuojant. Todėl per dieną reikėtų išgerti apie 2 litrus vandens ir, žinoma, kiek daugiau tuomet kai leidi laiką sporto klube. Norintiems tiksliau sužinoti, kiek reikėtų išgerti vandens rekomenduojama vadovautis formule, kad 30 kg kūno svorio turėtų būti skirtas 1 litras vandens.

Tuo tarpu kuomet jaučiamas alkis, pirmiausia reikėtų išgerti stiklinę vandens ir palaukti pusvalandį. Jei vanduo numalšino alkį, reiškia tai tebuvo troškulys. Jei po pusvalandžio vis dar norisi valgyti, ko gero laikas ir pavalgyti.

Daugiau vaikščiok

Pasakymas, jog darbe nusilakstai ir nusivarai nuo kojų ne visada yra tiesa, nes darbas biure išties yra sėslus ir judėjimas minimalus. Įsigyk žingsniamatį ir sužinosi, kiek iš tiesų judi. Normaliai, žmogus per dieną turėtų nueiti 10 tūkst. žingsnių. Norint numesti svorį, reikėtų viršyti šį skaičių. Jei nepasieki šio skaičiaus – situacija bloga. Pasistenk ją ištaisyti – iškeisk liftą į laiptus, gražiu oru išlipk iš autobuso pora stotelių anksčiau nei reikia. Savaitgalį leisk ne prie televizoriaus, o išeik pasivaikščioti į parką ar tiesiog mieste – tai bus naudinga tavo sveikatai.
Draudžiame internetu